Lewarek automatycznej skrzyni Mercedes w168 722.7
Modele Aut A-klasa, Vaneo, A140, A160, A170, A190, A210, W168, W169, W414, A140,
– P1709 Park/Neutral Position Switch
– P2031 no signal or error signal from N15/5 (electronic shift lever mode controller)
– P2210 Selector lever coding is invalid
– P2211 The selector lever is in an intermediate position
– P2212 The selector lever position is implausible
– P2318 Fault in CAN communication with control unit N15/5 (electronic selector lever module control module)
– P2318 One or more messages from control unit N15/5(electronic selector lever module control module
– P2333 The CAN signal from control module N15/5
– P2338 The CAN signal from control module N15/5
– P2338 The CAN signals sent from control unit N15/5
– P240C The CAN signal for the selector lever position from component N15/5
– P1872 Signal from electronic selector lever module not plausible
– P1856 Selector lever position detection faulty
– P1856 Błąd dźwigni wybieraka (najczęstszy błąd)
– P1872 Błąd sygnału / nieprawidłowy sygnał CAN
– P1856 nieprawidłowa pozycja dźwigni zmiany biegów
Lewarek automatycznej skrzyni Mercedes:
C-Klasa W203, W204; E-Klasa; S-Klasa; CLS
P1856 – Funkcja rozpoznawania położenia dźwigni wybierania biegów nie działa
P705 – Obwód czujnika zakresu skrzyni biegów usterka (PRNDL-Wejście)
Przepływomierz Mercedes A-klasa W168
P0100 – Przepływomierz powietrza – Brak sygnału
P0170 – Limit zakresu adaptacji paliwa osiągnięty
ABS BOSCH 5.3
AUDI a4, a6, a8, s6, s8, TT, a4 quattro, a6 quattro, passat b5
OPEL Astra G, Vectra B, Zafira A, Omega B
– błąd czujnika prędkości koła
– brak komunikacji
ABS – Bosch – 5.7
VAG (Audi / Seat / Skoda / Volkswagen)
- 011B / 00283 – Czujnik prędkości przedni lewy
- 0122 / 00290 – Czujnik prędkości tylny lewy
- 011F / 00287 – Czujnik prędkości tylny prawy
- 011D / 00285 – Czujnik prędkości przedni prawy
- 01435 – Błąd czujnika ciśnienia
- 059B – Błąd czujnika ciśnienia
- G201 – Błąd czujnika ciśnienia
- 00301 – Błąd silnika pompy ABS
- 01276 – Błąd silnika pompy ABS
- P04B1 – Błąd silnika pompy ABS
- P012D – Błąd silnika pompy ABS
BMW
- 30 – Czujnik prędkości tylny lewy
- 31 – Czujnik prędkości tylny prawy
- 32 – Czujnik prędkości przedni prawy
- 33 – Czujnik prędkości przedni lewy
- 165 – Błąd czujnika ciśnienia
- 166 – Błąd czujnika ciśnienia
- 167 – Błąd czujnika ciśnienia
- 168 – Błąd czujnika ciśnienia
- 71 – Błąd silnika pompy
- 15 – Błąd silnika pompy
Opel
- C1095 – Bład silnika pompy
Mercedes-Benz
- C1401 – Bład silnika pompy
- C1301 – Bład silnika pompy
Toyota
- C1288 – Błąd czujnika ciśnienia
ABS – Bosch – 8.0
VAG (Audi / Seat / Skoda / Volkswagen)
- 00267 – Błąd zaworu pompy ABS
- 00265 – Błąd zaworu pompy ABS
- 01418 – Błąd zaworu pompy ABS
- 01419 – Błąd zaworu pompy ABS
- 01420 – Błąd zaworu pompy ABS
- 01435 – Błąd czujnika ciśnienia
- G201 – Błąd czujnika ciśnienia
- P059B – Błąd czujnika ciśnienia
- C03A0 – Błąd zasilania pompy ABS
- C03C0 – Błąd zasilania pompy ABS
- 43A0 – Błąd zasilania pompy ABS
- 43C0 – Błąd zasilania pompy ABS
- 01201 – Błąd silnika pompy ABS
- 00301 – Błąd zasilania pompy ABS
- 01200 – Błąd zaworów pompy ABS
Citroen / Peugeot
- C1380 – Błąd silnika pompy ABS
- C1381 – Błąd zasilania silnika ABS
- C1385 – Błąd zasilania zaworów ABS
Fiat
- C1115 – Błąd zasilania silnika ABS
- C1121 – Błąd zasilania zaworów ABS
Ford / Mazda
- 5B02 – Błąd silnika pompy ABS
- 1B02 – Błąd silnika pompy ABS
Mercedes-Benz
- C03A0 – Błąd zasilania pompy ABS
- C03C0 – Błąd zasilania pompy ABS
- 43A0 – Błąd zasilania pompy ABS
- 43C0 – Błąd zasilania pompy ABS
Renault / Nissan
- C1110 – Błąd silnika pompy ABS
- C1111 – Błąd silnika pompy ABS
- 4020 – Błąd silnika pompy ABS
- DF017 – Błąd zasilania zaworów ABS
- C10C3 – Błąd zasilania zaworów ABS
- 50C3 – Błąd zasilania zaworów ABS
Toyota
- C0273 – Błąd silnika pompy ABS
- C0274 – Błąd silnika pompy ABS
- C1361 – Błąd silnika pompy ABS
KIA
- C2112 – Błąd zasilania pompy ABS
- C2402 – Błąd silnika pompy ABS
ABS TRW KELSEY-HAYES
Opel Meriva, Movano, Signum, Vivaro, Vectra Fiat Marea Renault Master, Trafic Saab 9-3 II Alfa Romeo 159
C0121 – przekaźnik zaworu (Opel Vectra)
C0131 – Obwód czujnika ciśnienia
ABS ATE mk20 VOLVO,
VAG (Audi / Seat / Skoda / Volkswagen)
- 01276 – Błąd silnika pompy ABS
- 04FC – Błąd silnika pompy ABS
BMW
- 113 – Błąd silnika pompy ABS
- 71 – Błąd silnika pompy ABS
Fiat
- 701 – Błąd silnika pompy ABS
Jaguar
- C1095 – Błąd silnika pompy ABS
Ford
- C0020 – Błąd silnika pompy ABS
- C1095 – Błąd silnika pompy ABS
Renault / Nissan
- DF096 – Błąd silnika pompy ABS
- DF010 – Błąd silnika pompy ABS
- C1111 – Błąd silnika pompy ABS
Jeep
- C2116 – Błąd silnika pompy ABS
Opel
Mercedes-Benz
- C1967 – Błąd silnika pompy ABS
- 5967 – Błąd silnika pompy ABS
- 22887 – Błąd silnika pompy ABS
- C1301 – Błąd silnika pompy ABS
- C1401 – Błąd silnika pompy ABS
Volvo
- 112 – Błąd silnika pompy ABS
- 443 – Błąd silnika pompy ABS
- BCM-0070 – Błąd silnika pompy ABS
- BCM-0072 – Błąd silnika pompy ABS
Samochody, w których występowała część ATE MK20
- Audi A3, TT
- BMW E34, E36, E37, E38, E46
- Fiat Brava, Bravo, Doblo, Doblo Cargo
- Ford Fiesta, Focus, Focus Turnier Maverick, Puma, Scorpio, Street Ka, Galaxy
- Jaguar XJ 8, XJR 8, XK 8
- Renault Laguna, Master, Twingo
- Seat Alhambra, Arosa, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- Skoda Felicia, Octavia
- Volkswagen Bora, Caddy, Golf, Jetta, Lupo, New Beetle, Passat, Polo, Vento, Sharan
- Volvo 850, C70, S60, S80, V70
- Mercedes-Benz ML, M-KLASA, S-klasa, A-klasa
- Jeep Grand Cherokee
- Toyota Tundra
ABS – ATE – MK60
VAG (Audi / Seat / Skoda / Volkswagen)
- 01435 – Błąd czujnika ciśnienia
- 059B – Błąd czujnika ciśnienia
- G201 – Błąd czujnika ciśnienia
- 01276 – Błąd silnika pompy ABS
- 04FC – Błąd silnika pompy ABS
- 16352 – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
- 01130 – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
BMW
- 5DF0 – Błąd silnika pompy ABS
- 5DF1 – Błąd silnika pompy ABS
- 5E20 – Błąd czujnika ciśnienia
- C1DF5 – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
- 5DF5 – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
- P17FE – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
Citroen / Peugeot
- C1350 – Błąd zasilania zaworów ABS
- C1380 – Błąd silnika pompy ABS
- C1301 – Błąd czujnika ciśnienia
- C1302 – Błąd czujnika ciśnienia
Ford / Mazda
- C0020 – Błąd silnika pompy ABS
- C0044 – Błąd czujnika ciśnienia
- C1288 – Błąd czujnika ciśnienia
- C1267 – Błąd sterownika pompy ABS
Honda
- 51-1 – Błąd silnika pompy ABS
- 52-1 – Błąd silnika pompy ABS
- 66-1 – Błąd czujnika ciśnienia
Mitsubishi
- C121D – Błąd czujnika ciśnienia
- C121E – Błąd czujnika ciśnienia
- C1361 – Błąd czujnika ciśnienia
- C1364 – Błąd czujnika ciśnienia
- C2116 – Błąd silnika pompy ABS
Opel / Vauxhall
- C0121 – Błąd zasilania zaworów ABS
- C0131 – Błąd czujnika ciśnienia
- C1028 – Błąd czujnika ciśnienia
- C0550 – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
- C056D – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
Renault / Nissan
- DF010 – Błąd silnika pompy ABS
- DF017 – Błąd wewnętrzny ABS
- DF088 – Błąd czujnika ciśnienia
- C10C3 – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
- 50C3 – Błąd wewnętrzny sterownika ABS
- C1131 – Błąd czujnika ciśnienia
Toyota
- C1251 – Błąd silnika pompy ABS
- C1246 – Błąd czujnika ciśnienia
- C1223 – Błąd czujnika ciśnienia
Volvo
- BCM-0130 – Błąd czujnika ciśnienia
Suzuki
- C1076 – Błąd czujnika ciśnienia
Sterownik automatycznej skrzyni Toyota RAV 4
– P0750
– P0753
– P0755
– P0758
– P1760
Multitronic – V30
- 18201 / P1793 – Czujnik prędkości 2 / G196 brak sygnału
- 18226 / P1818 – Zawór ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna
- 17134 / P0750 – Elektrozawór 1 / 1 N88
- 17137 / P0753 – Elektrozawór 1 / 1 N88 usterka elektryczna
- 17090 / P0706 – F125 Przełącznik wielofunkcyjny niewiarygodny sygnał
- 17106 / P0722 – Czujnik Prędkości biegu G195 brak sygnału
- 18165 / P1757 – Napięcie zasilające – przerwa P1757 – 000 – sporadyczny
- 17111 / P0727 – Sygnał liczby obrotów ze sterownika silnika – Brak sygnału
– Brak komunikacji z sterownikiem Multitronic
– 18222 P1814 Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 obwód otwarty lub zwarty do masy
– 18223 P1815 Elektromagnes kontroli ciśnienia 1 N215 zwarcie do plusa
– 18226 P1818 zawór elektromagnetyczny ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna
– 18227 P1819 Elektromagnes zaworu 2 N216 obwód otwarty lub zwarty do masy
– 18228 P1820 Elektromagnes kontroli czujnika 2 N216 zwarcie do plusa
– 18231 P1823 Elektromagnes kontroli czujnika 3 N217 usterka elektryczna
– 18232 P1824 elektrozawór 3 N217 obwód otwarty / zwarty do masy
– 18233 P1825 Elektromagnes kontroli ciśnienia 3 N217 zwarcie do plusa
– 18236 P1828 Kontrola ciśnienia Solenoid 4 N218 usterka elektryczna
– 18237 P1829 błąd zaworu 4 N218 obwód otwarty lub zwarty do masy
– 18238 P1830 Zawór regulacyjny ciśnienia 4 N218 zwarcie do plusa
– 18241 P1833 Elektromagnes kontroli czujnika 5 N233 usterka elektryczna
– 18242 P1834 zawór elektryczny 5 N233 obwód otwarty / zwarcie do masy
– 18243 P1835 Ciśnienie elektromagnetyczny 5 N233 zwarcie do plusa
– 18246 P1838 Elektrozawór 6 N371 usterka elektryczna sterownika Multitronic
– 18247 P1839 zawór elektromagnetyczny 6 N371 otwarty obwód lub zwarcie do masy
– 18248 P1840 czujnik elektromagnetyczny 6 N371 zwarcie do plusa
Multitronic – VL300
- Audi A4, A6, A8
- Skoda Kodiaq
- 8201 / P1793 – Czujnik prędkości 2 / G196 brak sygnału
- 18226 / P1818 – Zawór ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna
- 17134 / P0750 – Elektrozawór 1 / 1 N88
- 17137 / P0753 – Elektrozawór 1 / 1 N88 usterka elektryczna
- 17090 / P0706 – F125 Przełącznik wielofunkcyjny niewiarygodny sygnał
- 17106 / P0722 – Czujnik Prędkości biegu G195 brak sygnału
- 18165 / P1757 – Napięcie zasilające – przerwa P1757 – 000 – sporadyczny
- 17111 / P0727 – Sygnał liczby obrotów ze sterownika silnika – Brak sygnału
- Multitronic – VL380/381/382
- Audi A4, A5, A6
- 18201 / P1793 – Czujnik prędkości 2 / G196 brak sygnału
- 18226 / P1818 – Zawór ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna
- 17134 / P0750 – Elektrozawór 1 / 1 N88
- 17137 / P0753 – Elektrozawór 1 / 1 N88 usterka elektryczna
- 17090 / P0706 – F125 Przełącznik wielofunkcyjny niewiarygodny sygnał
- 17106 / P0722 – Czujnik Prędkości biegu G195 brak sygnału
- 18165 / P1757 – Napięcie zasilające – przerwa P1757 – 000 – sporadyczny
- 17111 / P0727 – Sygnał liczby obrotów ze sterownika silnika – Brak sygnału
- P171E – Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału
- P171F – Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału
- P0706– Czujnik zakresu przełożenia – sygnał poza zakresem
- P0706 – Transmission range senor
- P0722 – Output speed sensor circuit no signal
- P0721 – Output speed sensor circuit implausible signal.
- P0716 – błąd czujnika obrotów wejściowych skrzyni biegów G182, 17100, 17101 (P0717)
- Błędy zaworów
- N88 – 17137 (P0753), 17134 (P0705),
- N215m N216– 18226 (P1818)
Sterownik automatycznej skrzyni 6HP19 BMW
005088 EGS Sensors, Transmission Switch L1-L4
5088 clutch choice sensors wrong
5088 EGS Sensors, Transmission Switch L1-L4
5088 Przełącznik wybieraka biegu / Uszkodzenie pozycji biegu L1-L4
5088 Czujniki EGS, przełącznik skrzyni biegów L1-L4
P0706 Transmission Range Sensor ‘A’ Circuit Range/Performance
P0706 Czujnik zakresu przełożenia – sygnał poza zakresem/wydajność
Sterownik automatycznej skrzyni biegów 722.7
- Mercedes-Benz Vaneo, W 414, A-klasa, A 140, A 160, A 160 DI, A 170, A 170 CDI, A 190, A 210, W 168
P1840 – Elektrozawór 1-4
P1841 – Elektrozawór 3
P1842 – Elektrozawór 2-5-R
P1843 – Zawór elektromagnetyczny blokady
P1844 – Control solenoid valve Y3/7y5 shift pressure
P1850 – Czujnik prędkości wyjściowej
P1858 – Styk blokady Y3/7s1
P2030 – zły / brak sygnału CAN z jednostki N15/5 (sterownie wybierakiem biegów P0600)
P2030 – brak sygnału, błędy N15/5 (sterownie wybierakiem biegów) kontrolera BUS
P2031 – zły / brak sygnału CAN z jednostki N80
P2031 – brak sygnału, błędy N15/5 kontrolera BUS
P2211 – dźwignia wybieraka biegów ustawiona w pozycji pośredniej
P2212 – wybierak w nieznanej pozycji i usterka sporadyczna
P2318 – problemy z komunikacją CAN z komputerem N15/5 sterownik wybieraka biegów
P2318 – wiadomości z kontrolera N15/5 jest nieodczytywana przez magistralę CAN
P2338 – sygnał CAN z modułu N15/5 jest niewłaściwy
P0715 – Input/Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction
P0716 – Input/Turbine Speed Sensor Circuit Range/Performance
P0717 – Input/Turbine Speed Sensor Circuit No Signal
P0718 – Input/Turbine Speed Sensor Circuit Intermittent
P0720 – Output Speed Sensor Circuit Malfunction
P0721 – Output Speed Sensor Range/Performance
P0722 – Output Speed Sensor No Signal
P0723 – Output Speed Sensor Intermittent
P0753 – Shift Solenoid A Electrical
P0758 – Shift Solenoid B Electrical
P0763 – Shift Solenoid C Electrical
P0768 – Shift Solenoid D Electrical
P0780 Shift Malfunction
P0781 1-2 Shift Malfunction
P0782 2-3 Shift Malfunction
P0783 3-4 Shift Malfunction
P0784 4-5 Shift Malfunction
P0817 Starter Disable Circuit
P1840 1-4 shift solenoid valve Y3/7y1
P1841 Solenoid valve Y3/7y2 3 shift
P1842 Solenoid valve Y3/7y3 2-5-R shift
P1843 Torque converter lockup clutch (KUeB) Y3/7y4
P1844 Control solenoid valve Y3/7y5 shift pressure
P1850 Transmission rpm sensor Y3/7n1
P1858 Starter lockout contact Y3/7s1 short circuit
P2000 Component N15/3 (ETC control module) is faulty
P2015 check start control.Circuit open
P2026–001 CAN BUS signal from N15/3 (EGS controller) controller,CAN BUS signal error
P2100 Component Y3/6y3 (1-2 and 4-5 shift solenoid valve) is faulty
P2102 Component Y3/6y5 (2-3 shift solenoid valve) is faulty
P2104 Component Y3/6y4 (3-4 shift solenoid valve) is faulty
P2106 Component Y3/6y6 (Torque converter lockup PWM solenoid valve) is faulty
P2107 Component Y3/6y1 (Modulating pressure control solenoid valve) is faulty
P2108 Component Y3/6y2 (Shift pressure control solenoid valve) is faulty
P2200 Component Y3/6n2(speed sensor 2) is faulty or the sensor supply has Short circuit
P2203 Component Y3/6n3 (speed sensor 3) is faulty
Sterownik automatycznej skrzyni biegów 722.8
A-klasa: A150 A160 A170 A180 A200, W169
B-Klasa: B150, B170, B180, B200, W169, W245, W246
P1815 – Sygnał prędkości z komponentu Y3/9b3 (główny czujnik prędkości CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów)) jest niedostępny
0793 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b4 (czujnik prędkości obrotowej wtórnej napędu CVT) – nie – jest dostępny.
0722 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (czujnik prędkości obrotowej zdawczej / wyjściowej napędu CVT) nie jest dostępny.
0723 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (czujnik prędkości obrotowej zdawczej / wyjściowej napędu CVT) jest niewiarygodny.
0896 – Niedopuszczalny zakres regulacji CVT.
0794 – Gradient wskazań czujnika obrotów wtórnych (Y3/9b4), przekroczona wartość maksymalną.
0717 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b3 (czujnik prędkości obrotowej pierwotnej napędu CVT) nie jest dostępny.
0718 – Gradient wskazań czujnika obrotów pierwotnych (Y3/9b3), przekroczona wartość maksymalna.
0730 – Przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne.
1634 – Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony.
2722 – Niedopuszczalne załączenie -bieg wsteczny- wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów „N” była załączona.
0705 – Czujnik zakresu wyboru CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) Y3/9b1 jest uszkodzony.
2731 – W skrzyni CVT wystąpiło niedopuszczalne zamknięcie sprzęgła hydraulicznego „Przebieg do przodu”, gdy była włączona dźwignia „N”.
0894 – Stalowy pas oporowy w CVT ślizga się.
0741 – Nie jest możliwe uruchomienie sprzęgła przemiennika momentu obrotowego uruchomienie przemiennika momentu.
0720 – Gradient prędkości nPrimGrd > nPrimGrdMax.
P1826 – Sygnał prędkości z komponentu Y3/9b5 (wyjściowy czujnik prędkości CVT) niedostępny
P1939 – Sygnał prędkości z komponentu Y3/9b4 (wtórny czujnik prędkości CVT) niedostępny
0896 – niedopuszczalny zakres regulacji CVT
0793 – sygnał rpm z komponentu Y3/9b4 CVT: wtórny czujnik rpm nie jest dostępny
0722 – sygnał obrotów z komponentu Y3/9b5 CVT: czujnik rpm output nie jest dostępny
0730 – przełożenie CVT nie jest dopuszczalne
1634 – komponent Y3/9n1: sterownik CVT jest uszkodzony
2722 – wystąpiło niedopuszczalne załączenie „bieg wsteczny”, gdy dźwignia zmiany biegów „N” była załączona
Sterownik automatycznej skrzyni biegów 722.8
- Mercedes-Benz C CLASS, C230, C280, C350, CL, CL500, CL500, CL600, CLC, CLK, CLK350, CLK500, CLK550, CLK63 AMG, CLS500, CLS550, CLS63 AMG, E CLASS, E350, E500, E550, E63 AMG, G WAGON, GL CLASS, GL320, GL450, GLK, GLK Vision, ML CLASS, ML350, ML500, ML63 AMG, R CLASS, R320, R350, R500, R63, S CLASS, S400 Hybrid, S430, S500, S550, SL, SL500, SL550, SLK, SLK280, SLK300, SLK55 AMG, SPRINTER, V, VIANO, VITO, E-klasa, C-klasa, R-klasa, GLC
- 0717 / 0718 – Y3/8n1 – Czujnik predkosci obrotowej 1
- 0722 / 0723 – Y3/8n3 – Czujnik prędkości obrotowej 3
- 2766 / 2767 / 2768 – Y3/8n2 – Czujnik prędkości obrotowej 2
- 2204 – Sygnał z komponentu Y3/8n1 (czujnik prędkości turbiny (VGS)) jest niedostępny
- 2205 – Element Y3/8n1 (czujnik prędkości turbiny (VGS) jest uszkodzony
- 2200 – Sygnał z komponentu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości (VGS)) jest niedostępny
- 2201 – komponent Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości (VGS)) jest uszkodzony
- 0642 – Napięcie zasilania czujników prędkości jest uszkodzony
0641 0642 0705 0706 0722 0723 0748 0778 0798 2216 2716 2725 2734 2759 2766 2810
0717 Sygnał elementu Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) nie jest dostępny
0717 The signal from component Y3/8n1 (Turbine speed sensor (VGS)) is not available
0718 Element Y3/8n1 (czujnik prędkości obrotowej turbiny (VGS)) jest uszkodzony
0718 Component Y3/8n1 (Turbine speed sensor (VGS)) is defective
2766 Excessive rpms have occurred at component Y3/8n2 (Internal speed sensor (VGS))
2767 Sygnał elementu Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) nie jest dostępny
2767 The signal from component Y3/8n2 (Internal speed sensor (VGS)) is not available
2768 Element Y3/8n2 (wewnętrzny czujnik prędkości obrotowej (VGS)) jest uszkodzony
2768 Component Y3/8n2 (Internal speed sensor (VGS)) is defective
sterownik półautomatycznej skrzyni EASYTRONIC Opel Bosch LUK
Opel Meriva, Zafira, Astra, Corsa, Vectra , Combo, Tigra
– P1607 Położenie siłownika sprzęgła Błąd sterowania
– P1609 Czujnik położenia siłownika sprzęgła
– P0810 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
– P1607 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
– P1784 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
sterownik półautomatycznej skrzyni DuraShift Ford Bosch LUK
Ford Fusion, Fiesta
Mazda 2
- P0810 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
- P1607 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
- P1784 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
sterownik półautomatycznej skrzyni AKS iShift Mercedes Bosch LUK
Honda Civic
Mercedes-Benz A-Klasa, Viano
- P0810 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
- P1607 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
- P1784 – Siłownik sprzęgła, błąd regulatora pozycji
STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ
VP44 (PSG 5) OPEL, NISSAN, FORD, VW, BMW, AUDI
– Kod błędu 01318 (J-399)/ 0526 (Audi, Volkswagen, Skoda)
– Kod błędu P1630 (zawór dawki),
– Kod błędu P1631 (sterownik pompy)
– Kod błędu P1664, P1654 (Ford)
– Kod błędu 73 (BMW)
– Kod błędu 1690, 1660 (Nissan)
FORD
- P1664 sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie
- P1564 moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa
- P0149 błąd wyprzedzenia kąta wtrysku
- P0167 błąd układu regulacji początku tłoczenia
- P1563 moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika
- P1665 usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja
- P1666 czujnik wału korbowego pompaP0335 czujnik położenia wału korbowego
OPEL, SAAB
- p1630 zawór dawki
- p1631 sterownik pompy
- p1335 czujnik obrotów położenia wału korbowego
- p0725 czujnik obrotów położenia wału korbowego
- p1345 czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy
- p1220 czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia
- p1650 szeregowa szyna can, komunikacja
- p1651 szeregowa szyna can, komunikacja
- p1560 napięcie zasilania przekroczenie
- p1600 sterownik uszkodzenie programu
- p0190 usterka mechaniczna w systemie paliwa
- p1660 za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
- p0251 wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka,
AUDI VOLKSWAGEN SKODA
- 01318 komputer sterujący pompy wtryskowej
- 399 komputer sterujący pompy wtryskowej
- 0526 brak komunikacji z modułem pompy
- 01268 nastawnik dawki paliwa,
- 0550 błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia
- 00628 kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych
- 01376 sygnał obrotów pompy wtryskowej
- N146 nastawnik dawki, objętości uszkodzenie
NISSAN
- p1690 sterownik pompy uszkodzony
- p1600 sterownik pompy uszkodzony
- p1251 magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały
- p1241 regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku
BMW
- 73 nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy
- 72 nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku
STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ ISUZU 1.7
OPEL Astra G, Meriva A, Corsa C, Combo, Agila
– Kod błędu P0251 – usterka zaworu przelewowego
Sterownik Silnika Opel Delphi Delco Multec S HSFI 2.1 2.5
Model pojazdu: Astra G, Vectra B, Meriva A, Zafira A, Corsa C, Combo C
- P0105 Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora dolotowego
- P0201 Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
- P0202 Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie
- P0203 Wtryskiwacz 3 – zwarcie / przerwa w obwodzie
- P0204 Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
- P0220 – Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie
- P0230 – Obwód przekaźnika pompy paliwa – wysokie napięcie / usterka styku / otwarty
- P1482 Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty
- P1483 Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty
- P1550 – Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność
- P0325 Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik)
- C0256 – Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
- P0340 Uszkodzony czujnik wałka rozrządu
- P0351 Napięcie cewki zapłonowej A za niskie
- P0351 Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie
- P0352 Napięcie cewki zapłonowej B za niskie
- P0352 Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie
- P0335 Uszkodzony czujnik wału korbowego
- P1120 Za wysoki sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1
- P1120 Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1
- P1120 Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości
- P1122 Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia
- P1122 Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia
- P0100 Za wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza
- P0100 Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza
- P0110 Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego
- P0110 Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego
- P0115 Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki
- P0115 Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały
- P0115 Usterka czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik
- P0120 Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy
- P0120 Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy
- P0120 Potencjometry zaworu przepustnicy 1 i 2: różne wartości
Sterownik Silnika Opel Siemens Simtec 71
Vectra C, Signum, Astra H
- P1120 sensor pozycji pedału gazu
- P1550 elektroniczne sterowanie przepustnicy Zarzadzanie mocą
- P1500 silnik sterowania przepustnicy
- P1526 siłownik przepustnicy
- P0100 obwód mas. lub objet. przepływu powietrza
- P0335 czujnik wału korbowego brak lub nieprawidłowy sygnał
- P0340 błąd czujnika wałka rozrządu
- P0335 czujnik wału korbowego brak lub nieprawidłowy sygnał
- P0351, P0352, P0353, P0354 błąd cewki lub brak napięcia na jednej z cewek zapłonowych
- P0201, P0202, P0203, P0204 awaria wtryskiwacza wtryskiwacz 1
- P0110 Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego
- P0101 Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza – sygnał poza zakresem
- P0230 napięcie obwodu przekaźnika pompy paliwa
- C0256, Usterka redukcji momentu obrotowego silnika